У цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засобів їх оцінювання. Також обговорили, як допомогти учнями стати самоспрямованими у навчанні. Проаналізували шляхи здіснення диференціації навчання, ці думки занесли до плану вивчення теми. Освітлили питання, як можна підтримати тих, хто має проблеми у навчанні. Створили інструменти для поточного, підсумкового оцінювання. а також попереднього(тобто перед проеком). Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Як заввжди, все це вплинуло на план вивчення теми, тому до нього були внесені зміни.
Шановна Вікторіє! Я думаю, що обговорення прикладів учнівських проектів допомогло Вам внести у свій навчальний проект деякі корективи. Дуже добре, що ви створили дидактичні та методичні матеріали, які допоможуть Вашим дітям створити гарний та ефективний навчальний проект. Бажаю успіху!!!
ОтветитьУдалить